zondag 5 juni 2011

eng is tomatenketchup of je broer

Na het draaien van Spangas over vriendschap door dik en dun, een filmuitleg voor ckv, hoe kan je filmen, waarom krijg je van het een kippenvel en het andere niet?
Omdat ik weet dat die informatieve film veel spannende stukjes bevat dacht ik aan een paar weken 'eng' in tekenen en klei.
In mijn tas een eng boek en een opdracht, blijkt de klas bol te staan van geruchten over een enge man aan de Zeekant, meer dan twee meter, zwarte jas, met mes en zwaard en dodenlijst, gezien en niet gezien, ik heb hem via mijn vrienden op de foto, kijk naar die schim op mijn telefoontje!
Politie zit achter hem aan.
Ik laat mijn boek en engplan in mijn tas en we gaan vlechten met papier om onze geest te verzetten.
Komende week kan 'eng' wel, want de boosdoener is gepakt, krant in de kast.
Zoals al bleek in de ckv voorlichting, 'eng' in de film is tomatenketchup en 'eng' in het echt kan je broer zijn die grapjes uithaalt.